Gebedsbijeenkomst

Gebedsbijeenkomst zaterdag 20 April a.s. om 09:30 uur
Zoals bekend wordt D.V. op 20 April a.s. in Veenendaal het convent gehouden.
Van alle CGK-kerken zijn door de voorbereidingscommissie 2 afgevaardigden uitgenodigd om met elkaar te bidden en elkaar voor Gods aangezicht te ontmoeten voor gesprek over Kerk, Schrift en Toekomst vanwege de moeilijke situatie waarin we als kerkverband gekomen zijn.
Aangezien we weten dat Christus Koning, Priester en Bewaarder van Zijn Kerk is zoeken we ook ootmoedig bij Hem de weg uit onze problemen. Hij kent ons, beloofde ons nooit te verlaten. Jezus heeft ook voor ons gebeden dat Zijn Vader ons zou bewaren in de wereld en ons zo één zou maken als Jezus en Zijn Vader éénzijn: in verbondenheid, liefde en daardoor gehoorzaamheid. Daarnaast staat ook in de Bijbel dat God met elk mens Zijn eigen weg gaat.
Daarom is er gelegenheid om op die ochtend van 09:30 – 10:30 uur in de grote zaal met wie dat wil, ook samen op dat moment, voor deze bijeenkomst te bidden om de leiding van de Heilige Geest en wijsheid.
We zijn dankbaar dat we weten dat dit in meerdere gemeenten gedaan wordt.

Klaas Bolt en Willemien Loeve

Datum:20 april 2024