Week van Gebed , gebedssamenkomst, Elimkerk

Week van Gebed 2020

"Zij waren BUITENGEWOON vriendelijk voor ons”

De Week van Gebed voor de eenheid van de Kerken is van 19 tot en met 24 januari 2020 en de voorbereidingen zijn in volle gang. Het thema en het materiaal werden dit jaar aangeleverd door de Christenen van Malta en is gebaseerd op Handelingen 27 vers 18 t/m Handelingen 28 vers 10, over de schipbreuk van Paulus op Malta.

Wanneer Paulus en zijn reisgenoten stranden op het eiland, tijdens een verschrikkelijke storm, worden ze door de bewoners met buitengewone vriendelijkheid ontvangen. Tegelijk met deze gebeurtenis zet het Evangelie hier ook voet aan wal. En nog steeds wordt dat feit door de Maltezers jaarlijks op 1 februari herdacht en feestelijk gevierd!

Uit de vriendelijkheid van toen is voor nu het thema “Zij waren buitengewoon vriendelijk voor ons” naar voren gekomen. Tijdens de Week van Gebed 2020 volgen we Paulus op zijn reis en is er iedere dag aandacht voor het buitengewone.

Iedereen is meer dan welkom op deze avonden!

Datum:21 januari 2020
Tijd:19:00 - 20:00