Elim activiteiten

Naast onze verenigingen en clubs die op regelmatige basis plaatsvinden organiseren we ieder jaar een aantal activiteiten voor de hele gemeente. Door middel van deze activiteiten willen we als gemeenteleden met elkaar in contact komen en elkaar beter leren kennen, zodat we een steeds hechtere gemeente worden.

Een paar voorbeelden van activiteiten die wij organiseren:

• Gemeentedag
    Twee keer per jaar houden we een gemeentedag. In september hebben we een startdag voor de hele gemeente en in juli sluiten we het seizoen met elkaar af. We gaan fietsen of doen een andere sportieve activiteit. De kinderen hebben een uitje of een vossenjacht. De Gemeentedag sluiten we af met een gezamenlijke maaltijd of barbecue.

• Liefdesmaaltijd
    Een maaltijd voor en door gemeenteleden. Voor elk gerecht schuif je bij een ander gemeentelid thuis aan voor een culinaire verrassing. Voor de kinderen is er een pannenkoekenfeest in de Elimkerk.

• Vrouwendag
    Tijdens de Elim Vrouwendag is de kerk mooi, sfeervol ingericht en hebben we een heerlijke dag als vrouwen onder elkaar. We zingen met elkaar, luisteren naar een boeiende spreekster en kunnen kiezen uit verschillende creatieve workshops.

• Mannenactiviteit
    Een Mannenactiviteit is altijd afwisselend. De ene keer gaan we zeevissen, een andere keer luisteren we naar een spreker, volgen we een kookworkshop of gaan we ‘gassen door de kassen’. Succes verzekerd!

Kijk in de agenda voor meer informatie over de activiteiten die komende periode gehouden worden.